En aning burrigt

Färdigduschad och snart klar för att åka till stallet. Åker med arne idag så åker runt yjugo i åtta..Brukar åka med mamma före sju, lite skönare egentligen :D


Idag tänkte jag rida lite bommar på hästarna, iallafall Brumbrum och lectic. Mowgli och jag travade omkull igår när vi red med en ridskolegrupp ut, hihihi. Första snubblade han med högerbenet, när han sen skulle ta sats med vänsterfoten så halkade han och ramlade..lilla mowgligull!! Men både han och jag är vana så det var inget mer med det! Stackars barnen som såg bara, men jag tror att dom tog det bra :P HAHHAHAHAAHAHHAh

Så mowgli får nog bara ta det lugnt..Jag tycker att nästan alla hästar behöver arbeta över bommar då och då bara för att de ska inte ta bommarna för något. Men mowgli är bra på bommar, alltid så jag tycker inte det behövs för honom..:D


jag lämnade in min telefon för två veckor sen då den var lite knasig. Fick tillbaka den igår :) Så nu ska jag justera dålig musik till bra musik :D hihuihuihuuihi


Puss&Heeej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0