Lanananann

Nu är vi snart i enköping! Vi var på coop och hämtade 40 säckar kattströ och lassade in i transporten. Så nu åker vi mot sala och fröken nettan för att lämna säckarna och för att få mat innan vi åker vidare mot en annan del av sala för att hämta hem min nya najjsiga totto :D det ska bli roligt ! Glad att den var fin vid besiktningen, annars hade det blivit att leta ny igen :/. Men så är inte fallet, tack o looooooov ;) idag gick jag upp vid sex, väckte niccolina halv sju som sov så söttt:) Sen åt vi frukost och mamma skjutsade oss till stallet strax före sju. Vi fodrade,mockade,utsläpp, forsatt mockning, inlägg av öunch,sopa. Jag skrittade cliffen som var halt förr. Nicole skrittade med på mpwgli en sväng med mig, Ljossan och mikaela.;). Sen red jag destiny som längde fint på halsen och kom till lugnare tempo . Duktig heest!! Sen hade mamma börjqt mocka åt våra hästar så vi kunde åka sen. Vi åkte vid tolv.. NicoolinA tar in mina snyggisar idag! Tack för det ;) ;) Nu ska jag forsätta kolla på vägen som min mammmma gör ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0