L,L,M,C,L

Lumos Emm
val -05 167 cm
Aerline H
Uppf. Stall Emm


Bilderna är från filmen så dåligt kvalité. Men jag orkar väl inte förfina och sånt. Ta det ni får ;) haha



Lectic W
val-01 164cm
Tävlar 120, måste arbeta mer genom kroppen för att gå upp mer.
Lancier
uppf. Pontus Westergren



King Mowgli
val -98 137cm
Tävlad msv a. Vinster msv b
Min ägo i 7,5 år.



Harmonins Compis
val -02 134cm
Tävlar LD-LC, snart LB.. haha :)
En liten c-ponny jag rider och tävlar.




"Ludde"
val -07 ca 172 cm
Varit på bete under sommaren. Snart hem och forsätta utbild.
Ibland väldigt känslig ibland nonchalant! Fin häst
Häst som jag ridit in med och åt Åsa :)





Dessa hästar är de som jag rider mest. Om man bortser från Lumos då :P

Kommentarer
Postat av: Sagah Johansson

Hejsan, Jag är dotter till Compis uppfödare och har ridit in honom. Jag undrar bara hur det är med honom och om det är du som äger honom nu? Skulle vara jätte roligt att få veta lite om hur han har det nu.

Mvh Sagah

2011-01-19 @ 15:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0