Som en midsommarstång

Just hemkommen från stallet.. Äter nu en äpple !!

Hoppade Lumos, Compis och Lectic.. Alla hästarna var fina idag och alla gick även för åsa röst i olika små grupper.
Mowgli Fick avstå hoppningen för att han alltid gör det så bra, det man är bra på behöver man väl inte överdiva träningen på heller.. Därför tog vi hans svagare sida, formen. ihiuhuhui

Har för övrigt mockat och fixat åt hästarna, tagit in och ut i det fantastiska regnet:D . Dagen har varit kanon :)

Åkte med åsa hem från stallet :) Men hennes bil pajjade igår så hon fick låna stallets ärta ;)
Woow vad det gick !! I starten höll vi på att backa på en bil när vi egentligen skulle köra framåt, man såg inte så mycket, hon nådde inte ner till pedalerna och det var nästan att vår katt tjockis blev påkörd.
Men, jag hoppas att hon har kommit hem nu och att hon klarade av det resten av resan . iuhiu

Nu ska jag sova, upp klockan sex för att jobba imorgon och rida mina tre skönhetar . Jag ska mocka och allt och sen hem till kvällen och då ska jag antagligen sova , JAAAAAAAAAA- SÅ ROLIGT, eller ?? njaa :)



Dubidobiddaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0