Sov gott barnen

Dagen, dagen.. var har den tagit vägen ?? Klockan är natten nu och jag var i morfars lägenhet för 12 timmar sen. Mamma och jag plockade ut lite saker och fixade innan vi åkte och besökte honom på sjukan och lämnade lite saker :)

Efter det åkte vi och åt, pizza hut blev det. Inte dirket en höjdare men det får duga :D Sen blev det att köpa mat till Brumm Brumm. Och efter det så köpte mamma mig en ny Sony data och henne själv en samsung kamera(hon som gillar att fota så mycket, haha ). Men det blir nog bra, då kanske hon lär sig att gilla att fota mer och om inte annat bli bättre på det, om man så får säga :P

Efter det var klockan halv tre och jag började rida brumme som vilade igår. Gick helt ok, det går frammåt ! :)
Sen blev det lectic som ävenhan vilade igår..han blir alltid trög dagen efter vilan*suck*, men det går nog bättre imorgon :)
Mowgli gick  bra han, men det gör han ju typ alltid så det var inte så förvånande för mig då bah va !?

Imorgon, en halvlång men intensiv dag; jobbar 7-12, rida två hästar, insläpp 14-15 och efter det rida två hästar och mocka om mamma inte hunnit komma ännu. Sen blir det hem och vila upp mig till dagen efter.
Då ska jag rida 4 hästar+lectic som jag ska träna för pontus :) Och mocka och fixa åt dem, roligt roligt, elelr ?? jag vet inte vad jag ska svara på det faktiskt :P


På torsdag ska jag iallafall åka in till skolan och börja plugga för ht. :)

Men nu ska jag visst sova :) Pusss och hej, älskar ingen lika mycket som dig.. <33 ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0