Rich girl

Precis hemkommen från stallet med mamma.     
Vi tog ut, mockade och gjorde klart åt hästisarna.. Och började städa Lectics gumimattor. Men de är väldigt tunga så man får ta några åt gången, har tagit 2/6st :P

Mamma ska snart åka på mammografi men jag stannar hemma och tar det lugnt, roligt (a)

Igår blev det en sen kväll i stallet.
Gjorde klart åt hästarna och började rida lectic halv sex.
Det blev lite markarbet/lättare hoppning för hans del och han skötta sig finfint :)
Vid 7 började jag rida compis. Det blev hans första hoppning under sommaren. Och han var också bra, men om han kunde vara lite försiktigare så vore det bra, haha :) Han fick inte hoppa så mycket, men tillräckligt! På söndag ska han ju få tävla.
Kvart över åtta började jag rida mowgli. Han är ju som han är och är alltid bra på sin grejj, hoppade max 90cm. Vilket han verkade tycka var roliiiiiiigt :)

Åkte från stallet kvart i tio och kom hem och la mig nästan direkt.

Men alltså var tog sommaren vägen ? Konstigt att man håller sig instängd om det inte är sol och varmt eller regn och mysigt. Måste det vara därimellan ? suck..

Nu ska jag läsa vidare på boken jag läst ett tag men inte hunnit läsa så ofta ; Trasig. Författaren är Shy Keenan som gjort denna självbiografi om hur hon blev utsatt som barn. Den är bra, men jag tycker inte att den är så hemsk som den påstås att vara, me aja :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0