Gult är inte fult!!


Under morgonen har jag släppt ut hästarna i regnet med regntäcken på. (då slipper jag borsta eller spola dom helt och hållet) haha !!

Efter det körde jag en sväng med mamma innan vi åkte hem.

Nu ska jag vara hemma i nästan en och en halv timma. Tills klockan blir elva oh jag ska till stallet, mamma ska till morfar vilket inte jag hinner idag men var där i måndags :)

I stallet tänkte jag börja mocka och fixa åt L,L,M och Compis. Sen ska jag rida dom också, alla ska gå ordentligt idag förutom compis som jag får se hur hostig han är. Men det ska nog bli ett givande pass för honom iallafall ..

Skulle egentligen hoppad compis ikväll under åsas ponnyspecial. Men jag tar nog någonannan av hästarna där, men har inte bestämt vilken totto eller om jag ska ta alla hästisar på marken idag..? AjaaaaaaaA.
Compis får hoppa i helgen istället :)

Får se om jag ska göra något åt Åsa sen också. :)

Nu vet jag inte vad jag ska skriva.. hm


Eller jo.  Eler nää. Lägger upp lite bilder frånLumos hemkomna natt, gårdagen och några från imorse :)
Syrran har den braiga kameran i turkiet så jag har de halvbra här hemma. Dessa kort är från den något sämre kameran än den andra men som var den bästa men som jag tror är lite fuktskadad eller nått sånt :P Så bilderna är inte så bra ^^^^^^^


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0