Alltid är det något i vägen...

men inte är det jag, inte är det du. Det är allt jag vet.


öllwmnend clkjjbdhfasbödlc

Det finns så mycket jag kan skriva egentligen..Men det orkar jag inte :D huihi

Åkte till stan idag, klippte mig efter ett tag.. Som vanligt tycker frissorna att jag har väntat alldeles för länge med att cutta håret. NU var det väl 1,5år sedan :)
Men nu är det gjort tills jag är 20 ;)

jag har verkligen haft en slapp dag!
Hemma från stan vid 2. Åkte till stallet och fixDE och tog in.
Kom hem vid halv 5 och vara hemma hela kvällen! HAr alltså inte ens setat på en hästrygg idag. Får man säga att det känns skönt elelr är det förnedrande ? det känns nästan så!

Igår var det heldag i stallet 7-20
Imorgon blir det likaså nästan, 8-21/22

Vilket sludder jag har ovan. Men nu ska jag vänt på  bonde söker fru, det är ju val idag.. inte så mycket att längta efter eller så. men det är väl den planering jag har för kvällen :P

Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0