i can feel it coming over me

Sitter och pluggar lite nu, klockan nio en fredagskväll.. yeees!!
Egentligen vet jag knappt vad jag pluggar , men men !!

Ser lite på idol också.. kan den inte bara sluta nu ? alla är ju så braaaaaaaaaaa! eller minna lite sådär vanlifg men bra iaf ;)




idag var jag i stallet 7-14 full fart hela tiden , hela tiden, verkligen hela tiden !!
Men jag red inga idag, elelr om man bortser från ridskolans nya ponny, rolig filur :)

Efter stallet åkte jag till min syster i farsta och gick runt med och handlade lite. Hon köpte som vanligt massor :P
Själv köpte jag tre tröjor och ett par mjuka byxor, mjukisbyxor alltså ..

Imorgon blir det stallet 8-em. sen blir det stan med niccilina för att se på bio eller något..
men nu ska jag forsätta met det jag höll på med.... hej då :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0