I get down

Jag funderar lite på att ta ner min kungs rosetter. Jag har det hängandes på väggen.
Jag vet inte hur många det är, men det är många. Trots att han har varit skadad så pass mycket och nästan aldrig haft en kontiunerlig tävlingsplan så har det gått så pass bra iallafall... Jag önskar att han kunnat få mer rutin, men det är svårt när 'skador' uppstår.

Iallafall. Jag vet inte om jag ska ta ner hans rosetter eller inte.
Vill jag bli påmind om honom varenda gång jag öppnar ögonen och sneglar förbi den väggen ?
Vill jag få klumpen i halsen och inse att det kommer inte vara för evigt?
Jag vet inte.
Men det jag vet är att,
tar jag ner dem så komemr jag lämna honom mer och mer bakom mig, vill jag det ?
Det kommer kännas som om de inte betyder någonting. Som om han inte betyder någonting.
Men det är ju så att han är den som betyder mest av allt hos mig.
Han betyder mer än hela min kropp, jag skulle göra allt för denna individ.
Jag kommer aldrig någonsin att glömma honom, är det ens värt att ta ner då delar av honom från mig när jag vet att han komemr stanna ändå?
Jag vet inte.


Min kärlek
Mitt hjärta
När vi är isär så dör jag inombords
Jag vet att jag måste vara starkare men jag förlorar all kontroll
Slåss med mig själv för att göra vad enklare?
Jag blir svag
Jag ger iväg allt
Jag ger up allt för dig
En blick, ett smek
Hjälplöst låtsas jag
Att du inte betyder så mycket
Det blir så svårt
Att stå ut hela livet med det krossade hjärtat
Ljuger för mig själv att jag inte bryr mig så mycket om dig
Men den tanken tar död på mig
För jag vet du kommer alltid betyda mest för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0