I will keep you safe

De senaste dagarna har väl rullat på, rullat på ingenting men ändå rullat framåt i hög astighet och med mycket som nu lämnats bakom.

I princip alla mina ridstövlor,chaps osv har gått sönder.'
Dyon har resåret från dragkedjan börjat lossnat ifrån, tretorn stövlarna har dragkedjan för tredje gången gått sönder, hata !! ;)
eller okej,  2 av 4 är sönder men jag kan ju inte direkt använda dem på riktigt.
Men när jag tänker efter är det nog den högra tretorn stöveln och den vänstra dyon som är sönder. Då skulle jag ju kunna amnvända en av varje idag ? :P haha

Men iallafall så har vi köpt lite nytt.
Ett par skor och ett par dyonchaps, vanligt bruna bara :)

Och så var MOuntin Horse krokostävlarna nedsatta.

Egentligen tycker jag att de vita är tuffa, men jag håller mig aldrig ren :P
Det blev ett par brunaaaaa.
Och jag fick dem för ett väldigt bra pris! Så det blev ett par sådanna :P fast de har ju funnits ett tag men skitsamma , jag behöver ha något att rida i :P


Men tur är väl att jag inte har ridit så mycket senaste tiden, ca 2hästar per dag, ibland inte ens det :)

Jag ska snart till stallet, mocka och sånt där. Sen rida lumos som blev klippt igår :D
Mowgli blev vacc igår, så han får ta det lugnt ytterligare några dagar, han börjar bli vild efter ca 2 veckors ta det lugnt :P

Aja, det är min kung det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0