Jag vet din hemlighet i den troendes stund

igår kom jag til stallet vid 8. Jag hade tydligen dubbelbokat hovis+massör igår fm. så det var bara att springa franm och tillbaka för att vara med lumos när det var hans tur. han har inte hunnit bli så säker ännu.
Jag orkar inte skriva mer om det, det var en sån hektisk dag , ingen mat hade jag ätit sen dagen innan då vi typ inte hade något hemma.
Men jag åkte med nicole till stan för att se på bio och äta mat. vi tog en pizza och en kycklingfilétallrik och så delade vi på det. Vi var i kungsan och åt. Jag gillar inte pizza men denna var helt okej efter att jag dragit bort all ost och skinka :D
öGud vad jag åt, men jag kände mig som en ballong, en stoooor ballong dessutom och jag känner mig nästan lite så fortfarande. Mne jg har knappt varit hungrig idag , haha..
men, Vid bion såg hem till jul, vi läste ingenting om den för vi hittade ingen information, haha..


shit, filmen var sjukt konstig och handlade typ om tjänster/gentjänster/ärlighet och livet i allmänhet.
Man fick följa olika personer i deras liv.
Det var både albanska, norska,danska,svenska och något mer språk..
Den var alltså inte så bra men jag tycker ändå inte att den var dålig :P haha


Sen gick jag och la mig och sov.

Idag åkte mamma och jag till stallet. Hon skotta vid transporten som vi ska ha på onsdag (haha, men ska se så att allt fungerar)..

Jag tog ut m+l sålänge. Sen red jag ut på lumos barbacka. galopperade i djupa snön på sommarhagen, guud vilket häst! Det var så härligt, så långs kliv i den djupa snön, arbetar härligt med ryggen och jag behöver bara sitta där.. det var mycket trevligt!! Och han var riktigt tiktigt nöjd han också :D

vad skulle jag göra om inte mina hästar tillät att man fick rida utan sadel? det är så jäkla någonting :)

Sen mockade vi och sånt.

Nu ska jag slå in lite julklappar till nettan. jag tycker a´tt det är riktigt roligt! roligt är även att göra korten till paketen. :)


Vid 2 blir det stallet igen. Då ska hästarna in och mowgli ska få tolka, han kommer bli såååååååå glad :D

Sen ska jag hem för lite bekanta som hit skall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0