jskihsa

Det var ett tag sen jag skrev här ja..

Senaste dagarna har varit hektiska, som vanligt nästan ;)
Rida,rida,rida, fixa hästar och allt sånt där. Sen hem och sova för en ny dag.


Igår var det julafton som jag hoppas att de flesta är medvetna om :D
Mamma och jag åkte först till stallet för att ta ut och mocka åt hästarna/ta ut.
Det var även fika för personalen. Då fick jag en liten julklapp, tack för det ;) huihuiuhi


Hem och duscha och fixa sig på 30min. Åka till onoff för att hämta ut mammas tassimo-maskin . men det var ju stängt så det blevcoop för att handla lite. sen var det morfar 12-15.30


Stallet, ta lite kort på hästarna så vi kunde skicka julkort till lumos förra ägare angelica och lectic's sofie. Bubblan fick inte delta och mowgli fick såklart delta han också :D


Sen åkte vi hem. Tog det lugnt till 19. Hämta hennifer,åka till stallet och fodra. 
Fika när vi kom hem med jennifer,mamma,jag, arne, dottern lena och hans mamam alvy.
Sen var det julklappar runt halv nio.
Jag fick en hårfön, woow ;D haha!   och såklart andra saker, men jag vet inte hur roligt det är för andra att veta ;)

Runt 22 gick jag och la mig, somnade fort.

.Vaknade  7.10   Mamma gick upp då och skrek på hundarna som skällde ;)
Åkte till stallet vid halv 9.
Tog ut hästarna.
Jag red ut på lumos barbacka, tsm med mamma och mowgli, nicole och lectic :)
Red en sväng runt säby på ca 1h 45min.
Mer orkar jag inte berätta, finns hur mycket att berätta om det här men jag är seg i huvet huvet huvet huvet huvet huvet huvet huvet huvet.

fixade lite i stallet och sen hem.

Ska till stallet igen om en halvtimme, mocka det sista och ta in.  Jag har nog ridit klart för dagen, men får se hur det blir! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0