kvävd





Jag har länge vetat att dagen kommer komma
Då vi själva står på egna fötter
Med vår egen framtid i vårt sinne
Så många drömmar, så många planer
Efter alla dessa år så visste jag,
Det blir skratt och det blir gråt
Men aldrig trodde jag att jag skulle gå min väg
Med så mycket glädje men med så mycket sorg
Det är alltför svårt att ta farväl
Men vår tid börjar bli över, vi måste gå vidare
Jag är så tacksam för tiden med, så glad att jag fick ha dig vid min sida
Stunderna vi har haft, jag sparar de som fotografier
Och håller dig i mitt hjärta, föralltid.
Vi kan inte återgå var vi vill i vår bok, men vi kan se i den
Vi är på varje sida
Minnena kommer jag alltid att spara
Alla stunderna vi har haft, alla härliga, alla mindre bra
Jag sparar de inombords
Du gav mig en riktig knuff i livet
En dag kommer vi se tillbaka på vår tid,
Vi kommer skratta
Vi kommer gråta
Men just nu gråter vi bara
Det är alltför svårt att ta farväl











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0