Lanana

Jag var på väg att gå och discha för att sen lägga mig för kvällen :P :)

Men. Då kom jag på att grey's är ju idag, det vill jag inte missa :)

Och bonde söker fru för den delen också, haha


Så nu ska jag snart duscha, läsa lite i boken jag håller på med, när oskulder kysser. Den är inte så bra alltså, eller vissa delar är bra, resten är jobbiga elelr kluriga. Men men, bara typ 300sidor kvar, roligt ;)
men jag väntar och hoppas på att de bra delarna ska bli fler och fler ;D




Vilket härligt väder det är, snö och kallyt. Hästarna är så busiga och spralliga och vackra.
de älskar snön!
Brum har aldrig rullat sig vad jag sett eller märkt när det inte varit snö.
I söndags då det kom som mest snö, han var förälskad. Han ¨rullade sig gång på gång, mysigt ..
Nu är han klippt så det är såååå skönt att slippa att han blir svettig när man rider för ingenting.

Men , jag måste skynda mig, ska ju duscha nu så att jag inte missar bonde söker fru om 1h15min ;)




Hälsningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0