Maybe im not ready, but i'll try

dopanziuasbcoushbxzn ciusazndiuwsab

Så känner jag mig !!  Fy Fan





Måndag den 6e

7. göra maten, mocka.
8.30 rida ludde
9.30 rida lurre
10.45 rida mowgli
11.45 rida lumos
ta in hästar och göra klart det sista.

14. bussen mot nynäs, röntga knäna
16.30 bussen till ösmo
17.handla
17.30 stallet
18.15 hem
äta
20. se på ung och bortskämd
21-15 sova.


Tisdag den 7e

Vaknade och mådde så jäkla dåligt, men det spelar ingen roll.
7-12 jobba jobba jobba

rida ut på ludde för första gången. han var jätteduktigg :)
Men en gång blev han rädd för soptunna och brevlåda så han hoppade ner i diket. Det var mycket snö där såklart. Han blev rädd. Men det gick bra till slut ;) haha

kjällberg kom. bedövade lectic, lite sillnad men det var knappt.
det blir scint... :-)

mocka och sånt.

14-15 insläpp

15.25 rida mowgli
16.35 rida lumos
18.10 åka hem
äta

jag har ont i kroppen och huvet så jag ska nog sova snart. Men imorgon blir det ne lugn dag, tack tack tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0