perfectly imperfect

Om jag behöver plugga, men jag har verkligen ingen motivation. Det jag pluggar nu är inte ett dugg roligt och då blir det bara svårt att förstå. Jobbigt att förstå, och tråkigt att veta.
Ska jag vara ärlig vet´jag inte ens vad jag ska plugga :S
Jag ser fram emot våren. Då ska jag plugga lite ämnen jag behöver ha betyg i för att kunna komma in på högskola. då blir det roligt att plugga för man har något att se fram emot.

Förr så var jag intresserad av ekonomi, nu är det logopedi.. det verkar så mysigt roligt, haha :D
Hoppas att jag kan komma in på utbildning redan nästa höst :)
JAg tycker egentligen att det är riktigt roligt att plugga, men det är inte så ofta gymnasiet/grundskola som man har så mycke olika ämnen att välja på. Och det är synd!
Alla tycker det är intressant att lära sig om saker bara man gillar det man lär.




Vad har jag skrivit egentligen?? Aja, nu ska jag se på ung och bortskämd, istället för att plugga ;)

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0