Sista dagen av 2010

Jippie yo!

Idag är det nyårsafton, tufft!

Egentligen ska man väl i min ålder vara ute och festa och sånt. det är inte mycket jag är lat för, men att gå ut på nyår känns som jag är för lat för att göra...

Istället komemr nicole liten hit så ska vi leka.


Oj vad jagg är trött.. och tråkig..óch allt.

Igår hoppade jag mowgli,lectic och lumos. Alla var väl duktiga ! :D Nicole tog även några språng också.

Idag var det stallet hela dagen. elelr inte hela. bara till 3 :)

Nu ska jag städa lite, har det riktigt stökigt- vet inte hur det kommer sig, jag brukar inte ha det så stökigt som jag har det nuförtiden. men men ! :)

Vad roligt för er som läser detta, måste vara jätteroligt att läsa det som står skrivet ;)

Har tagit ganska mycket bidler senaste dagarna. Men jag har inte överfört de ännu.


Men nu, nu ska jag ju städa. sen duschA. sen vet jag inte :D

Hej Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0