Jag tog mig inte tid

VAr i stallet kvart i sju. Fodarade. Sen gjorde jag maten åt mina tre+ compis.
Sen mockade jaaaaaaaaaaaag :)

Sen fick hästarna gå ut, med lite mat i hagen som skulle ner i magen ;)

Efter det så var det ludde-ridning, hiuhiu.. duktig såklart :)

Sen red jag ut på lurre med åsa och fux. lasso.

en tog jag med mig lynn till bussen och åkte hem vid halv elva .. hon fick vara med på morgonen :)

hemma- ska plugga projektarbete.. eller håller på rätatre sagt, gör bara ett avbrott ::::D
Jag har fixat eld i kaminen så jag sitetr vid den med de flesta kattorna :)


Åker till stallet vid tre någongång igen.

Då ska jag rida mowgli, kanske rida compis. sen ska jag klippa compis idag också ..
juste, måste ju ta in hästarna med :=)
hinner jag så rider jag lectic en stubnd kankse, men det tvivlar jag på :P:P:P:P:P yiha

vid halv åtta ska jag hoppa lumos i gruppen :=) sen blir det hem.
imorgon blir det jobba 7-12, 14-15
och allt annat såklart!





Jag bara älskar Greveholm :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0