1498464

Fullspäckad dag från 06.15-.18.30
Varför ??

jo:

7-12 jobba.. slita slita slita för att´allt skulle bli klart då tiden runnit iväg.
12-12.40 leda en häst för att en skola hade friluftsdag..,
12.45-13.55 Mocka 6boxar, mat åt 8st
14-15 insläpp'
efter det insläpp av åsas hästar
15.30 rida lumos
17.15 rida mowgli
efter det var det att göra maten samt halma(halma gjorde dock mamma ) :=)

sen, fainally,  kunde jag åka hem. det kanske inte låter som det var så mycket att göra, men tror mig.
Jag har sen morgonen ätit en banan, lite godis och sen en bit macka när jag skrittade fram..

men nu, nu ska jag vila och sova.
Imorgon blir det antagligen skola- men jag får se hur det blir för att jag glömde busskort och andra nyttiga skolgrejjor i stallet. men kan väl lika gärna plugga hemma och åka till skolan någon dag nästa vecka..

Nu ska jag dra..

Shinkong!

 
Denna bild bjuder nicole på !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0