blink twice and look again

Tjollahopp!!

Just precis nu står min klocka på 12.35, jag får se vad den är när jag slutar. Då har jag lagt upp lite bilder och kanske sprungit ner en vända elelr vad som helst..

nu säger mamma att maten är klar också.. äta ? mjo visst!

under morgonen så har mamma och jag ridit en sväng, hon mowgli barbacka och jag brumm med sadel :)

Gick sommarhagen,säby, skogen och lite hit och dit.
Det var riktigt mysigt väder, lite kyligt men sol och najsnajs :)

Väl vid säby så blev mowgli rädd och mamma gled på täcket som hon satt på och gled av, hoppsan hoppsan!!
men min mowgli är så otroligt gullig(hahahah) :D
det gick bra för mor om det var så att det kom upp i läsandes huvud.

det var en gång kom jag på nu. julafton år 2006 kanske ?
Mamma red mowgli och jag syrrans fin fina bissebus.
Julaftonsmorgon var det ja, red runt sjögärdet och skulle in på en stig, mowgli skuttade till och där satt mamma på marken, återigen min otroligt balla ponny!!

iår har jag bara gått omkull 3gånger med honom(det har varit i skritt i och i trav detta har skett). Återigen min otroligt gulliga ponny.. han är bara för bäst :D :D

igår så var jag klar 40min innan mama skulle komma.
då tog jag min väska och mowglis burk pepparkakor ocg gick in till honom.
med honom mös jag och hade übermysigt ;)
vad jag gjorde ska jag inte nämna, det kan ge falska konsekvenser.
men han är så pålitlig och jag önskar jag kunde leva livet med honom, föralltid. jo det är faktiskt sant! han är så pass underbar :D

nu har jag ätit också, vad det var ?***** hemlis ******

Nu ska jag fixa lite granna, senn blir det att ta in hästarna, sen hem och sen iväg och leka lite ikväll :)

pics.





 Lectic har varit ute lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0