Hej

Ibland bränner min nacke till, det är inte skönt. då får man hålla huvudet stilla.
När den bränner till så brukar det ta några sekunder eller minuter innan det försvinner.
Det har kommit efter när jag gick omkull kraftigt med stratos förra året i mars ;)

Igår runt halv sex när jag stod och pratade med nicole helt vanligt och tittade höger så brände det, ajaj.. och det har fortfarande inte släppt. det gör så jäkla ont, haha :P Trodde det skulle bli bättre över natten, men inte det inte.

Och om jag ska klaga lite till så dunkar det i handledera, speciellt i den vänstra, bäckenet känns stelt som en järnplatta och benen känns som uppslakade av en dammsugare.

Nu ska jag till stallet, M&B ska få massage idag så måste rida och så innan :)



Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0