hej

Imorse var jag snabb!!
från 7-8.20 så hann jag :
-fodra
-göra  mat åt 4st hästar
-mocka 3boxar
-tömma greven
-ta ut två av mina hästar

 sen blev det att handla lite innan jag träffade mamma för att göra saker.
då köpte jag iallafall:
-3st kjolar(hög midja)
-ett par byxor
-ett linne
-en tröja
- ett par stövlar från lacross


sen så åkte jag med mamma och gjorde lite saker.

sen så köpte vi ett 4gb minneskort till min kamera . då de andra med gb utrymme är i de andra två kamerorna.
har två mindre (32m samt 500något :P   ) men det ryms inte så många bilder som jag tar, huihiuhui :)

en matsäck med müsta ng mü¨sli till brumm också :)

sen blev det stallet.

tog in hästarna.
mamma gjorde iordning brumm, jag red sen honom.
mamma gjorde iordning lectic, jag red sen honom.
mamma gjorde iordning mowgli, jag red sen honom.
mamma mockade åt letic och vi var klara samtidigt.
mamma hjälpte mig så jag han rida innan lektionerna började, tack för det ! :D

hästisarna alla 4 gick bra idag, det är skönt det :)

imorgon blir det en lugn men fullspäckad dag(4st hästar) och så´kommer RA och ska massera mowgli och brumm halv fyrA. jag måste ridit dem innan det så är där från morgonen.

Jag tänker ta sovmorgon imorgon, jihoooooooooooo! :D det var typ evigheter sen ! blir förrhoppningsvis till 8, eller begär jag för mycketr av mig själv då? :S

väntar nu på bonde söker fru och greys....


Igår fyllde min vän towa 18år !! JIhooooooooooOOO.. det blir till att fira i helgen :D :D :D

Svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0