kjs

Gårdagens och dagens större händelse har varit :

•Köpte en bok, Bara inte du
Till Europahuset med skolan på en föreläsning, intressant!
•Mötte mamma, böt bil och sedan till stallet
•Gick en sväng med Lumos. Han halkade och råkade sparka till mig på vadbenet så jag fick blåmärke och problematik till att gå(lite överdrivet,haha)


•Läkaren
•Mowgli tjock hb
•Mocka och fixa åt 5hästar
•Kjellberg tittade på Lectic. Röntgas hb knä.
•En grupp hade tagit fram lite tittiga hinder lagom till när jag red Lumos.
 Tänkte skutta lite över dem men det slutade med att jag var med under hela lektionen :)
 Han var duktig, trots att han endast blivit riden två gånger sedan i fredags pga olika skäl :)
•Har nu läst ut boken jag köpte igår. Den var väl bra :)
 Jag tycker att det är lite tråkigt när bra böcker bara är som denna, på 330 sidor. Man vill att bra böcker ska vara länge och inte vara så fåsidiga så man läser ut dem fort.
Jag menar, nu måste jag skaffa en till bra bok :P


Jag ska snart sova :)

Puss&Hej



Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad föredrar du, sommar eller vinter? =)

2010-11-25 @ 20:57:16
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Martin The Edge

tävling



TÄVling



TÄVLING!!!

2010-11-25 @ 21:32:49
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0