kossan i snön


Idag har jag laddat upp en hel del klipp på tuben.
Jag orkar inte lägga alla här, men här är min sida ;)
http://www.youtube.com/user/coquiille?feature=mhum
Har under em nästan bara fixat med lectics filmningar, huihuihiu

Idag har det mesta gått bra tror jag, men jag är trött ändå :( men ska se pensionärsjävlar vid 22.. det är väldigt kul ibland :D

iallafall.. Lumos har som jag skrev tidigare inte gått så mycket senaste 3 dagarna(ingenting egentligen). Idag fick han tyvärr gå in och jobba.
Gjorde lite skänkelvikningar, fram+ bakdelsvändningar. Han var duktig! Tar dock vänster skänkel mycket sämre än höger. För höger skänkel gör han det väldigt jämt ibland.. så det är ju kul jö :)
Han ska få jobba på hela veckan också för sedan några dagars traskande .

Eftersom jag alltid har mobilen och nästan alltid kamran i fickan så blir det ofta bilder om det inte är en jättestressig dag . .

Så lite pict såklart :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0