lk

Igår var en kväll som pågick med 4-13 tjejor.. det vare väl kul :)¨

Skulle vara hos towa vid sju egentligen. men fick skjuta upp det en timma.
insåg att jag inte skulle hinna med en timma extra så det fick bli två.
väl hemma så hade jag 20min på mig till att duscha, ta kläder,föna håret ,smink och allt vet jag.
Mamma var inte hemma så jag skulle ta bussen. Bussen kommer hit runt 19.59-01
Jag sprang hemifrån vid 57. jag kutade, fort som fan.
var vid bussen tre minuter senare.
och så var bussen sen och kom inte förrän 03. aja!
Vilket ledde till att jag inte kom till henen förrän strax efter nio.

vid tio tog vi taxi till tåget som tog oss till stan för att parta lite :)
kom hem vid 3. då var det bara att sova för att gå upp vid 6 för att fodra.
sen under dagen har jag ridit ludde,mowgli,lectic. mockat och fixat lite.träningslastat lumos, handlat, varit hemma en stund.


gud så rörigt jag skriver. men jag är trött, jag skyller på det om man får det !

ikväll har jag bara kvar att fodra hästarna..
och så är det ensam mamma söker ju :D yihoo!

nu ska jag gör ingenting! Hej Då




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0