muah

Hej halllå..

trött man är ibland, lite jobbigt iland är det också..

nu är jag nog mest framtrött: alltså, jag ser hur trött jag komemr vara på måndag kväll, imorgon..

Ska till stallet igen runt 2.
Rida mina hästisar och fixa det sista :)

det var en sjukt jobig dag igår !! Jag kände mig så jäkkla svag och ingen styrka alls. men så är det väl ibland :)

Hoppade lumos också, det gick helt ok. jag ska inte skylla på honom bara för han var för snabb och för stark. Hna behöver upprepningar. Kände att jag inte kunde ta mig tid till att få det att sista, vilket innebär att man inte får ett så bra pass.

Tänkte låta honom göra lite övningar imorgon också. vad vet jag inte ännu, men lydnad blir det iallafall.. :)


Ikväll ska jag till towa, som har födelsedagsfest eller nått ? :P
Efter en stund hos henne så ska vi ut på stan. Men jag tror inte att jag kommer palla det.. men får se!
Det är en dag imorgon jag måste ta vara på; hästar,hästar,hästar- vilken tid det tar & kraft.. ibland blir jag så trött i kroppen. men det får man ta :)

Annars  finns det inget roligt som jag kan skriva om, nää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0