Rumpaaa

En helt okaaay dag !

En lektion i skolan idag.
Möta mamma och sen åka till lite affärer av olika anledningar.
Sen åkte vi till morfar. När vi kom satt han vid handfatet och skulle borsta tänderna kvart i fyra på dagen, han är så gullig ibland han :D
Inte kunde han sen sitta still heller, fram och tillbaka, plocka saker hit och dit :)
Sen åkte vi till stallet, mamma hjälpte mig att mocka och fixa åt 4st hästar. Jag red.. TAckar tackar :=)

Sen hem och kika lite på ung och bortskämd, Elin tipsade om det.
Det var lite intressantroligt att se Faktiskt    =)




Alla som har familj är väl mer eller mindre bortskämda. JAg vet sådanna som är otroligt bortskämda och de som inte är det ett dugg!
Jag själv hatar när folk skriker åt sina föräldrar eller utnyttjar dem för att man själv inte orkar göra en sak av alla 100 som man ber om.
Att man ska ha det man vill ha. Blir det inte så, då blir det ett jävla liv.
Jag förstår inte att folk kan ha så kort stubin.

Folk kan tycka att jag är bortskämd, och har fått höra det ett antal gånger. Men shiit!
Eller okej, vi har 4sthästar och betalar hög stallhyra, har bra utrustning och varianter.
Jag köper även nya kläder ibland, till stallet, till annars. Men, hur ofta köper jag sånt nytt? inte ofta! Varför ?
joo, därför jag tar hand om hästarna, jag hjälper andra, jag jobbar och jag pluggar.
Jag hjälper min mamma varje dag med något.
Okej. Jag har aldrig tvättat, bara på hemkunskapen!! Men jag gör saker mer än hon begär.
Jag har aldrig skrikit åt min mamma eller sagt något fult till eller om henne.
Jag gör så mycket mer än vad folk inte ser. Det är ändå lite jobbigt, folk tror att jag är bortskämd- men jag undrar med vad-? Med hästar, pengar, jag får det jag vill, grejjor? jag vet inte.

Men fuckers, jag är inte bortskämd.
Men min syster kan skämma bort mig ibland och köpa saker(boomerang jacka, uggs, tv, dataskärm till den stationära datan) det ska jag väl inte säga att det inte är najs :D


Nu ska jag vänta på pensionärjävlar , så grymt härligt :D



Imorgon blir det en dag i stallet på MINST 12timmar. Jag orka inte, haha :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns de som inte har något som du har och de kan vara riktigt bortskämda. Sen har vi ju de bortskämda som har två föräldrar i livet................

2010-11-25 @ 13:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0