salladsstomme


Ahaaaaaaaaaaappppppppp

Väntar på greys som är 21.
Innan är det ju bonde 20, men det är så booring iår.
förlåt, men det är supernördar till bönder. förutom den mörkhårige mannen(vad han nu heter :S )
Men ack så lack man blir på det annars.
Idag var jag bara i stallet 5timmar, najs :D
Hade bara mina tre hästisar idag.

Vi (mamma och jag) lastade lumos idag igen(gjort det några gånger så han vänjer sig).
Han har varit lite skeptisk till det men,
men idag var han galant!!
Nästan sprang in och så var han inne med alla fyra fötterna alla ca 20gånger,jihoo :D
Förr har han varit inne med alla fötterna kanske runt 3 gånger samanlagt.

Vilket polle vi har skaffat. Han börjar bli duktig på det mesta han, så det är roligt :D









Nu ska jag inte dra ut på någons tid mer.
Inte min heller, jag ska duscha och försöka borsta håret, men det går nog ganska bra :)

Det blir lätt att man inte slutar skriva här, jag tycker att det är svårt att få ett bra avslut bara sådär mitt i ingenting.
Men hej då funkar alltid, kort och intensivt!!
Så,

Hej Då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0