22:12

jag är tröööööööööött!

idag har hästisarna mina fått en liten spadag ;) både manikyr och massage (hehe) .. de verkade riktigt nöjda förutom att de fick vara inne halva dagen.  Nu hoppas jag att de äter eller sover och inte ska på röjjfest eller så, eftersom jag inte var bjuden :(

när jag var klar med allt så åkte mamma och jag och handlade. sen hem och ja, jag vet inte vad.. nu ska jag iallafall sova, klockan är nästan kvart över elva.. jättesent jöö ***


satsumasarna har ju börjar rulla in.. förra veckan var de sura och från och med denna vecka är de så perfekta som satsumaser kan bli!!
jag älskar satsumas så mycket mer än mandariner och clementiner och tjo hej.. satsumas i mitt hjärta, ◊ muuuah ◊



Det jag egentligen ville säga var god natt..

Så god natt och sov gott allihopa :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0