en gång till!

hemma nu efter denna dag som bara rullat iväg men dock med lite motorstopp. då fick man ladda om igen så rullade man vidare.
alla hästarna har väl skött sig mer eller mindre :P mowgli super såklart, fast inte riktigt som han brukar, stannade två gånger idag och ville inte trava, bara springa full fart och hoppa.. det fick han också göra jööö :D juhuihihhui

lectic gick jag med istället för att rida, han iallafall gå 10-15min mer när jag gick.. men när vi vände så hoppade jag upp och skrittade hem istället..
jag älskar sånna hyss!!!

lumos hoppade helt okeyy.

compis okej
greven okäYj

så var det med det.

nu är jag trött och imorgon blir det att;
 jobba 7-12
mocka+mat åt 5 hästar
rida;
compis
mowgli
lumos
lectic
greven

om jag önskar att dagen vore över så jag kan komma hem och ta det lugnt. det skulel ju vara najs. men, jag måste väl plugga då dah eftersom jag har prov på onsdag igen, ekonomi då också..

************nu ska jag inte dra ut på någons tid mer*************

en bild att vila ögonen på, underbara-finaste kuungen mowgli ♥


och ja, jag red på babypehlam med två tyglar+gramman..en av mowgli jobbiga perioder och han var inte glad på mig och inte jag på honom. när vi hoppat av och andats lite så är vi bästisar igen.. uahahahhahahahaha

fy fan vad jag är trög alltså, känns som de senaste inläggen har varit väldigt långsökta och utdragna..

•                   •                   •                   •                    •       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0