Fyllgubbar

Kjellberg ringe igårkväll. Han har fått operera sitt eba öga lite akut och ska var konvalacent i 4v. Vilket innebär att lectic inte kan få någon diagnos än. Så jag ska nu motionsrida honom i dessa veckor och så tittar vi honom sen. :) Nog om igår då alla duttar skötte sig prima mi livá! Idag var det jobb 7-12. då red jag bla bubblan. Det känns lite konstigt faktiskt att hon är våran häst och har varit i ett antal år nu, 3,5 år tror jag !? Hon fick springa ute på åkrarna och var jättenöjd. Hon fick även skutta lite hinder ute, hehe. Hon är så jäkla snabb i fötterna så att det knappt är sant! Shiit vilken häst! Ibland funderar jag om man ska börja om med henne igen. Efter ett tag får jag tanken igen som bestämt säger nej! Och jag vet att det är rätt att låta bli, men får man henne på sin sida, då är hon svår att ta. snabb, vändbar och värsta kvick. Men hennes vilja är så stark åt mitt motsatta håll så då går det inte. Tyvärr ! Så sjukt kvick. Klippte en noel och mockade och allt vanligt. mellan 12-6 så hade jag insläpp under en timma tog hand om/åt mina hästisar och red dem därefter. jag red lectic med nicole och hennes grå.. skritt och trav, lagom för lectic :) men lectic var inte riktigt ren i traven tycker jag, får se hur det känns imorgon. Kom väl hem vid 7 eftar att fixat lite efter stallet. Nu pluggar jag som sjutton gubbar(hahaha).. Jag har fek prov imorgon, uahhhhhhhhhhhh!! Jag kan ingeting och det är massor jag bör kunna. jag tror att det kommer gå utmärkt :D eller inte.. Nu ska jag icke störa mer, ha det bra :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0