godnatt

Igår kväll kom jag hem tio över sju från stallet.hade varit i stallet i tolv timmar, jobbat,ridit och sånt.
 när jag kom hem så in i duschen och på med kläder, föna hår och dra på mascara för att ta bussen som gick fem över halv åtta. och jag fick faktiskt vänta i ca 2min fast jag endast hade 15min på mig innan jag skulle gå :)
visst kan mamma köra, men det ska hon inte behöva göra!

bussen tog mig till emelie med folk fram till tolv. sen var vi ute till 3 och skulle fixa taxi men det gick sådär. när vi väl fick tag på en så körde han på en sten så vi fick byta och det kom en annan taxi efter ca 30sek, perfekt!
hem till Emi och sova.

sova 3h, sen stallet och ta ut+fixa åt hästarna. hemma i två timmar. åka till morfars lägenht och hämta lite prylar med mamma.
sen var det stallet och ta in hästizarnaz. rida mowgli,lectic, greven, lumos.
hem och nu är jag jättetrött och ska därför sova.

Imorgon har vi stallet....

jag vet inte om det är läsbart det jag har skrivit, hjärnan hänger inte riktigt med fingrarna. . . . . .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0