Gomorgon ljust rum

Stallet på morgonen, som vanligt.
 mamma mockade, jag tog ut och gjorde maten.
Lumos och mowgli fick faktiskt gå i samma hage idag. Jag har haft det avdelat för att vi inte vill att mowgli ska skada sig om han nu skulle bli såld och när lectic var ute med mowgli och brum i sin hage så attakerade lectic mot honom för att försvara mowgli, fastän han bara stod så snällt lilla brum.
Men nu känner de redan varandra mowgli och brum så vi får se hur det blir i forsättningen :)

Lilla Ludde Pudde Pudding kom hem till stallet för en eller två veckor sedan !? :P Kom iallafall hem efter en välförtjänt vila på några månader.

Så idag hängde jag lite på honom och han var supersnäll men lite spänd för en skrapandes häst i stallgången som han såg.
Men duktig hesäst!

För mig återstår det att plugga, plugga, plugga fram till 2 kanske ? eller något :) Men idag är jag på plugghumör så det ska bli roligt, huihuhihi :D

 Pudding :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0