Hej och hå!

Jag tog sovmorgon till halv åtta idag, men vaknade vid sju..

Ska till stallet snart, hästarna får lite morgonvila ..vilket de egentligen inte gillar :)

Lumos löshoppade igår, mycket ättre än första gången och gjorde vissa språng bättre än andra. Duktig hästen!

Idag ska jag mocka och allt sånt. Rida Greven, Lectic, Lumos och tömma mowgli :)
Klockan tre ska M+LU få ehandling av RA :)

Kanske ska hoppa lectic lite idag ? Det skulle han nog gilla, inte bör det göra hans ben någon heller :)
 
Jag tycker faktiskt att det är dags att om han blir frisk så är det på tiden att han skärper sig i hoppningen nu. Visst har han gjort framsteg, men han har en hel del kvar att jobba på. Det är inte direkt så att jag tycker att det är roligt att vänta i onödan :P

Tjing Tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0