hejåhå

Det folk säger till mig då och då är ren fakta. vad är det som sägs då? joo, att jag är sjuk i huvet!
Igår stod jag och sopade med samma sop som vanligt när jag jobbar.
Jag tycker att det känns konstigt och filosoferar kring detta en hel del istället för att bara sopa; Om det är borsten som har tappat strån eller om den blivit kortare, om jag höll den annorlunda mf anledningar. 
det kändes så knas så jag slutade sopa och började med att få andra tankeställningar om hitan och ditan. till slut så kunde jag komma bort från detta, tack och lov.  
Det är så jobbigt att få tankar om något jag egentligen inte bryr mig om. jag menar, hur viktigt är det att veta att jag kanske bara var riktigt dålig på att sopa just denna dag, eller något.
egentligen bör jag ta bort det jag har skrivit här ovan för det är sån ofakta så att det inte finns, men samtidigt så änns det dumt när jag lagt ner viktig tid på det..

iallafalllllllll... igår efter att jobbat hårt 5timmar, mockat och foxat åt 5 hästar, ridit 5hästar så kändes livet tungt.

Andra barn som är 18år ser fram emot kvällen för att gå ut och ha roligt med sina vänner. Men vad gör jag ? jag ser fram emot att komma hem och lägga mig så tidigt som möjligt för att jag har sån värk i kroppen och sinnet.

Idag är knäna stelopererade, nacken är som en bodybuilders(stenhård och farlig, höhö), handleder,fingrar och 'smalarmar' är som överkörda.

Men idag har jag bara min tre små tottosar att rida, najs :D
Jag ska nog pröva klippa lumos idag. Jag har velat fram och tillbaka men jag tror att jag ska pröva det. han blir så svettig efter varje pass så det vore skönt om jag kunde ha honom klippt.
Men det återstår att se.

Mowgli har faktiskt gått riktigt bra de senaste dagarna, använder ryggen mer nu, superbraigt :D

Jag kanske ska hoppa lectic lite idag? eller imorgon? ja kanske det :)

Nu ska jag sova, sov kanske bara 11timmar inatt(haha).. Men jag är jättetrött och kan plugga om jag vill,  men jag spar det roliga ! ;)


 Underbara pojkar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0