lkdn skjcnsk

De flesta har idag konstaterat; snö!

jaa, snöö :D jag älskar snön, jag älskar vintern, det är den mysigatse årstid som uppfunnits ;)

Mowgli älskar också snöön  och blev dunderglad när han fick komma ut och rullade sig flera gånger om.
Lumos som gjorde debut i stockholmssnön verkade också vara riktigt förtjust i den Han brukar aldrig rulla sig men han höll också på att kasta sig ner som en galning i snön. jum jum

Dagen har varit toppen och klockan är lite och jag är redan hemma, en fredagskväll, kanon :D

Jag blir glasd av snön så nu ska jag sprida min glädje vidare. , sdkjbdcljhfhgsvdhgbcnasnblj,lkcs

snipp snapp slut så var texten om denne dagen slut !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0