morgonlunch

Hemkommen från stallet och lite handel..

Mamma brukar mocka och fixa åt mig på helgerna.. så snällyt :D tshiihi
Och så var läget även idag. Jag brukar ta ut hästarna, rida lite och fixa lite annat.

Idag tog jag ut hästarna, gick och plockade grenar med löv på och gav till mowgli,lumos och greven. de fickk i den ordeningen och även i mängd. mowgli fick aölltså mest såklart ;)

sen skrittade jag lectic och bara gick runt lite..

kom in i stallet och efter att vi varit där i 1h20 min så frågar jag mamma;
-har du mockat klart?
-nej, jag är precis klar här.

då höll hon på med samma box när jag kom in som när jag gick med lectic för att rida en sväng. jag var borta i ca 40min.
det är inte okey, haha :D :D :D

så det resulterade i att jag gjorde maten iallafall medan hon mockade den sista boxen. tog totalt nästan 2h att mocka 3boxar, det är duktigt morsan :D

jag klagar verkligen inte ! det skulle jag inte göra men jag tycker det är lite ironiskt, hur man kan få tiden att fördrivas på knappt ingenting men ändå någonting..

nu ska jag plugga lite fek och ja, inte så mycket mer.

sov från 11-7 inatt. det var länge sen man fick sova så sent på morgonen :D




Bilden är från i vintras, det kan man nästan se eftersom det är snö och immit :)
Jag älskar bildens mittpunkt !

Ser att nicki finns med en liten del bakom mowglis strupe, hon dog ju i våras .. phuhihiuhuihhuuhu- så kan det gå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0