-ide?

Har gjort en kladdkaka och sen muffins med smält choklad ovanpå.. det är till fröken åsa och surtant som äter äppelpaj och blir sur!

Ska egentligen plugga nu, men jag kan lika gärna göra det i helgen :)

Mamma är ledig idag och imorgon så hon hjälpte till på morgonen att köra mig för att ta ut :)

Ska till stallet vid halv tolv igen. Då är det mocka åt compis, rida ludde pudde pudding.. sen hoppa lumos.
därefter så ska jag rida mowgli, lectic och mocka åt mina grisar. halv åtta dka jag hoppa compis som är frisk nu. får se om han är pigg och glad eller fortfarande trött ? men han kommer nog vara glad som inte hoppat på några veckor :D

sen är det hem och sova. imorgon en full dag igen..


jag brukar väl vara ganska snäll mot de flesta djur. inte myggor.
nu har jag två fjärilar här, som egentligen bör sova. men det gör de inte, bara allmänt sega. den ena klättrade upp på min hand och har vandrat runt i ca 10min, de är verkligen vackra fjärilarr(huihuihahgahui) men faktiskt!! de har nästan cmlånga hårstrån på ryggen som ser ut som guld , att färgerna ligger så exakt på var sidda.. otroligt!! hihu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0