obesvarat

Igår var det skolan på morgonen för att skriva ett prov i internationell ´handel. det gick över förväntan tycker jag, men jag har samtidigt inte fått resultatet än :O hiuhuihi

jag tog min varma boomis jacka igår, det blåste jättemassormycket!! :O
jag har haft den jackan i några år nu, ska nog köpa en ny iår !? men inte en till bommerang iallafall :)

efter skolan så gick jag till jerns och hittade stövlar. mina rosa hunter stövlar börjar gå sönder så mycket nu och missfärgas och jag vet inte vad !
jag köpte ett par röda crocs'plast' stövlar. kanske köpa hunter stövlar sen också iallafall. men jag använder ju bara ett par åt gången.. då kanske inte jag behöver så många ? :S


Dessa stövlar, fast röda dåe ;) Inte så värst snygga kanske.. men sen när har jag börjat bry mig om sånt ?

igår gjorde jag en riktig konstation!
äldre människor(framförallt damer) har alltid tabletter av något slag i fickan som de tar till tidningen de läser eller när de kopplar av. men tabletter menar jag typ läkerol och sånna godistabletter fast i bättre form än godis.
jag lovar, var och varannan stoppade sånna i munnen, framförallt läkerol och extra.. det var lite kul när jag inte riktigt tänkt på det tidare. .

annars så gjorde jag inte så mycket igår.. kom till stallet, mockade +maten.. red mina fina hästisar .. åkte hem till bonde söker fru(yeeeees), sen var det greys(ännu mera yeeeeeeeeeeeees)!! :D

sen var väl den dagen över.

imorse tog jag ut hästarna, förutom lectic som har boxvila ett tag framöver.
mockade åt greven +maten.

åkte hem och har pluggat lite lite.. såg precis på knigth and day, jag trodde att den skulle vara bättre än vad den var, men den var bra ändå.. huihuihii

ska ta 12 bussen till stallet.. hoppa lumos, rida compis, rida, lectic, rida greven och hoppa mowgli ikväll vid halv åtta.    ska även mocka och fixa åt de resterande utom greven..

ska jag vara ärlig så känns det som att jag skulle kunna vara hemma här inne idag från det blåsande och lite regninga vädret istället för att gå till bussen, åka till stallet och göra allting som kommer göra mig trött..
men fy, nu fick jag dåligt samvete när jag nästan dissar mina änglar.. speciellt min skönhet mowgli.. honom vill jag alltid umgås med!!!!!!!Tänk att vara med någon som aldrig är sur, helt underbat!!!!!!!!! så jag ska med leende åka till stallet snart :D men.. ´jag måste byta om också.. fy fy fy- det orkar jag knappt.. vad lat jag känner mig.

nu ska jag fixa lite nya låtar på mobilen, har tagir den 'gamla' igen.. mamma har lämnat in min x10 för 3e gången idag.. får se hur det blir med den.. den fungerar ju inte som den ska faan :P

ha det så bra :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


                       ♥♥MINA GRISAR, LUMOS & MOWGLI ♥♥
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0