think about it

igår, då såg jag på ett program. det var så värmande och mysigt att se :) huihuih
vilket var det då?   jo det var välkommen hem (haha) klockan 7 på 3an tror jag ?
iallafall så tycker jag att folk ska se det, se det och om man har sådanna fina människor i sin närhet så ska man ta väl han dom dem tillbaka. :D vad tråkig jag låter.. men jag tycker att det är viktigt.. med tanke på min mamma som alltid ställer upp även när hon inte behöver och som är snäll mot allt och alla. Henne ska ni inte vara elaka mot. hbuihiu ;)

Idag var jag till skolan en stund, sen till mamma på jobbet och skaffa en ny kamera(systerD tog den vi köpte alldeles nyss ) annars har vi mammas och två halvdåliga. så vi skaffade oss en till. sen var det stallet för at fixa och sen åka hem.

juste, imorse tömmade jag greven också, innan skolan.


bye bye dreamer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0