Usch, usch men lite bra!

Walla, provet igår gick väl sådär som jag trodde, lite bättre gick det kanske :P Men får se hur resultatet blir, det är väl det som avgör- antar jag!

Igår hände det inte så mycket mer än skolan och sen till stallet, rida mina hästisar+greven. Mamma hade mockat på morgonen åt alla utom greven. Så mockade åt honom och lectic fick det mockat en andra gång eftersom han står inne :)

Kom hem halv sex, jaoo så skönt det var, och länge sen man kom hem så tidigt :D

Såg bonde söker fru, tror att det blir ganska tråkigt iår..
Sen greys, bra som typ alltid :D :D

Imorse var det stallet, mocka åt mina+ greven, compis och tog ut.

Så sen har jag bara kvar att rida 5st och halma lite :)
Mowgli ska hoppa ikväll, istället för compis som har haft det lite lugnt ett tag. Men c får börja igen nästa vecka :)
Tråkigt för mowgli bara, han som tycker att det är så roligt att hoppa med många hästar :)







Jag måste säga att jag tycker att det är mycket folk man 'känner till' som dör nuförtiden. Det är ju inte så roligt!
Tänker framförallt då på fredik wahlner som fick andningsvårigheter under en träning igår för MG och som senare avled på sjukhus , usch stackarna !!
Och så är det 3st som har hängt sig, varav en gjorde det live. Såg bilder från det, inte så roligt. Men där folk faktiskt 'uppmuntrade' honom till att göra det då de sa !ex; fegis, du kommer aldrig våga osv..
aja, tycker att det är dumt att man överhuvud taget hänger sig, hehe ?



En annan sak som jag ofta funderar på när det händer är :
Ex. igår så skulle jag till pendeln och gick förbi pressbyrån då det är en tant som snubblar och ramlar. Det är folk runt omrking och de i kassorna såg det, det vet jag! Men inte en enda gör något. Hon ligger kvar på golvet ett tag innan hon rör sig. När jag kommer fram har det säkert gått 10 sek(ganska lång tid under den tillställningen) och ingen har fortfarande hjälp henne.
Som vanligt när man hjälper folk blir de väldigt rörda och jag fattar inte varför folk är så jävla dumma att man inte hjälper folk mer än vad som görs ? Usch, jag hatar att se äldre som behöver hjälp men alla bara går förbi. De blir så glada när de får hjälp!!
Skäms åt mängden ur folket!  Men sen finns det ju många som är hjälpsamma, guld värt till dessa ! :D huihuihi


Alla tanter är faktiskt inte så här viga, tänk på det, kom ihåg det !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0