så ja

jag tror inte att så många vet det, men jag avgudar te! det är inte varje dag jag dricker det men mmmmm, jag älskar det ! :D

Just nu har jag en smak som heter mors lilla olle , jäklar- den är bland de bästa jag har druckit !!
en annan favorit är vårkänslor eller vanligt vitt te.

Jag tror faktiskt att jag är en sån som aldrig kommer börja dricka kaffe, det känns lite som när man drick cola, äcklig konsistens och för stark smak även om man tar svag smak. hiuhuihuihuihiui

Har tömmat mowgli i två dagar, red igår, rider idag tömmar fre-lör? han går så bra nu, det är så roligt! han har vid tömningen blivit för låg i formen(det är otroligt för att vara mowgli (hiuhuhi). och jag har även flyttat upp tömmarna till ringarna istället för att ha graman .. :)
brum har jag tömmat tre gånger under min tid. Han har lite svårt med det men det går bättre och bättre :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0