Tänk så enkelt !!

Jag försökte att skriva en speciell sång
En kärlekssång bara för dig
Få förklara hur då får mig att känna inombords
Trots att det kan vara enkelt att förstå
Och att du har hört orden förut

Jag behöver dig
Jag skulle inte kunna leva en dag utan dig
Jag behöver dig
Mer än någon kan förstå
Jag behöver dig
Jag vill bygga min värld kring dig
Jag behöver dig verkligen
Jag behöver dig

Jag sjöng sången och insåg
Att allt blivit sagt förut
Så jag försökte en annan mening med samma betydelse
 men jag hade inte den perfekta känslan
Och den första sa så mycket mer
Så jag måste sjunga det igen för att inse 

 
Jag behöver dig
Jag skulle inte kunna leva en dag utan dig
Jag behöver dig
Mer än någon kan förstå
Jag behöver dig
Jag vill bygga min värld kring dig
Jag behöver dig verkligen

Jag behöver dig
Jag skulle inte kunna leva en dag utan dig
Jag behöver dig
Mer än någon kan förstå
Jag behöver dig
Jag vill bygga min värld kring dig
Jag behöver dig verkligen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0