1,2,3

Halllllllllå ! :)

Idag har jag inte gjort så mycket. Åkte till stallet kvart i sju, fodrade, gjorde maten åt l,l,g,m. sen tömmade jag greven.
Tog ut mowgli och mockade lite.

Jag har ju tagit hjälp av eva att prova sadlar på lumos under några dagar.
Jag fick prova två sadlar från Equipe.
1, Exclusive, Royne Zetterman

2, Linnea , Linnea Eriksson


Och nu har vi beställt linnea-sadeln, den låg bättre!
Så det tar upp tom 4veckor att få den. Men brum klarar sig nog med de andra sadlarna jag har ett tag till :)

Så det gjorde jag efter tömning av greven- rida så att eva fick se.

sen fick lumpos gå ut till mowgli som fick gå ut ca en timma innan :)



Ska ta 3bussen till stallet.
Mocka det jag inte gjorde imorse och skritta ut på lectic :)

Mowgli får vila idag han :)
Han vilade ävn igår men jag gillar att ge dem lite extra vila ibland om de inte har något de måste vara arbetade för.

När jag kommer hem ska jag plugga engelska och nk.
Imorgon jobbar jag :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::( :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0