åsnesmör

Har på morgonen tagit ut hästarna och tömkört greven för att underlätta ridningen i em :P

 Liten häst på en bild en gång.


Kjellberg tittade på lectic i måndags och konstaterade att det var något fel på hb i ståuppapparaten, mer vet han ju då inte.
Han har boxvila, 1h skritt om dagen+ metacam i 2veckor så får vi se vad det blir för diagnos senare.

Lumos har fått en sadel på prov, en equip linnea. Får se vad det blir :)

mowgli är i en känslig period och vill inte riktigt som jag vill, puckot!! Så honom ska jag väl tömma i några dagar har jag tänkt. men förmodligen inte idag, eller kanske- jag har inte kommit så långt som att bestämma mig än.

annars är väl allt som vanligt skulle jag tro; jobba,plugga,mocka,rida och sånt där.

Nu ska jag hitta på något vettigt än att tänka på att "E" på tangentbordet är trögt :S Konstigt!!

Ha det bra, PUSSSSSSSSSSSSSSSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0