i förrigår, tisdag..

Jag trodde att dagen skulle bli relativt lugn, men innan jag skulle till stallet sa mamma att morfar fyllde år idag, jippie- det hade jag förträngt!!


Så jag skulle jobba 7-12 Från 12-2 skulle jag mocka tre boxar och rida två hästar, lycka till !!
klockan två hade jag insläpp till tre och efter det rida en hästinnan bussen till tåget gick 15.35

Men vi har nu tre praktikanter+ mikaela + vi två som jobbar så att det gick utan att jag behövde stressa så mycket! hahah


Morfar blev iallafall 93 år i tisdags, vi satt hos honom i ungefär 1,5 timme innan vi åkte hem.. syster åkte till någon kompis och mamma åkte på 'fest' hos sin jobbarvän.
Jag åkte hem och var hemma hela kvällen från 6, supernajs :D tittade lte på idol och pluggade lite. 

Sen var väl dagen i stort sett över :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0