idag, torsdag..

ser dagen ut som fölljande:
11.00- ta bussen till nynäs för att köpa ögongrej på typ kicks ??
12.00- bussen till stallet
12.30-13.45- mocka åt lectic,lumme,mowgli och compis.
14.15 rida mowgli
15.00 rida mowgli medan mamma går och plockar svamp på sitt ställe ;)
15.45 rida lectic
17.00 rida lummoooos
göra maten till hästarna
19.30-20.45- träna compis

sen blir det att åka hem.. En snabb sammanfattning om min dag!

Just nu sitter jag hemma och tar deyt lugnt för ett tag, känner att kroppen värker lite, men vem bryr sig ? inte du och inte jag så då spelar det väl ingen roll :)

Nu ska jag kanske duscha om jag inte hittar något roligare att göra, som att klippa klorna på hundara ? :O

En bild på var häst;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0