mörkt ute

Brumme blev bra runt elva, och varit bra sen dess. Har gått med honom olika omgångar iallafall..

Var precis i stallet med mammma och gick, hon med mowgli och jag med lectic och brummm :)
 OJojoj vad jag har gått idag !!



 Tidigare under dagen kom RA och masserade samtliga hästar.
 Mowgli var såklart spänd runt om bogen (vilket är en ganska självklarhet, haha ).
Lumos var riktigt spänd!! Så lumos och mowgli ska få forsätta med detta så att det löses upp :)
Lectic var superfin i kroppen, så det var ju kanon :D och han var även den som njöt mest, men jag tror att han nästan tillochmed skulle gilla om man slog honom-iallafall om man var något ödmjuk :P

Jag satte på tv'n där dansfeber(?) gick eller går. Salem al fakir dansade till beyonce's all the single ladies, sjukt sexigt.. ? Hahahahah :D

På promenad

 eta gres
demuggen
hagään

siju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0