Oh Lord

Sen igår kväll när jag hade sista hästen kvar att hoppa kvart i åtta så har jag suktat efter den här kvällen.
Oj vad skönt! Kom hem vid halv sju och tagit det lugnt hela tiden :)
Nu ser jag på en halvdålig film, rätt upp i 90-talet ? Går på 3'an och är inte så bra vavavva..men det gör inget :)

Hoppade Lumme, mowgli och compis igår. Alla var duktiga och compis gjorde den bästa hoppningen under hans tid. hoppade en oxer på 110 ganska lätt, lilla ponnyn  =)
Lummew var litr för pigg men det får jag väl jobba med, han var duktig iallafall!
Men bäst var självklart MR. Mowgli med det hjärta som är starkast av alla. Han var super, som alltid !!

Idag var det jobb och bara rida mina hästIZzar, red brummm ut och han var helvild idag i den galna blåsten! Mowgli fick också gå ut men barbacka och utan bett, han var vild och vacker som alltid, hihuihu

lectic blev också barbacka med en diskussionsritt med nicole som försökte säga vad hon tyckte men med min ignorans blev det inte så bra! men hon förstod senare och blev glad igen, som vanligt ?n ;)bhjsbxhjbajhvcygshd

Nu skulle jag behöva ta av mig den gula klockan och duscha innan jag gör någonting annat vad det nu innebär!!

Tjingelilong


 Mina pojkar, bara flickan som saknas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0